Service en onderhoud
Service is voor Boere vanzelfsprekend!
Dat begint al bij het transport van de machines naar de klant. Boere's huisvervoerder zorgt er niet alleen voor dat de machines in goede staat bij de klant worden afgeleverd. Indien afgesproken zal hij ook de machine op de juiste plek in de produktieruimte van de klant kunnen zetten. Wanneer machines niet met Boere's huisvervoerder kunnen worden vervoerd, worden deze op transport gezet zonder dat zij worden overgeladen. Bij overzees transport worden de machines door de eigen Boere medewerkers gesjord en gestuwd in de container, zodat ook op deze manier de machine onbeschadigd bij de klant aankomt.
Verder zal bij het opstellen van nieuwe machines onze monteur de werking van de machine uitgebreid toelichten en met de machine proefschuren. Ook worden de verschillende instellingen en het benodigde onderhoud uitgebreid besproken.
Sinds enkele jaren biedt Boere een dagcursus aan voor (nieuwe) bedieners die met een Boere (breedband)schuurmachine werken. Velen hebben deze cursus reeds gevolgd en hebben hiermee de machine nog beter in de vingers gekregen. Voor meer informatie en de cursusdata kan contact op worden genomen met Boere.
Mocht zich een probleem aan de schuurmachine voordoen, dan wordt eerst telefonisch geprobeerd het probleem op te lossen. Mocht dit niet lukken, dan is de eigen servicedienst snel inzetbaar in de gehele Benelux.
Voor service en onderhoud belt u tijdens kantooruren: +31.(0)182.638002 of stuurt een e-mail naar service@boere.nl
Laatste nieuws
Boere gaat samenwerken met Kingfisher
Waddinxveen 2 april 2020 – Boere Machinefabriek versterkt zijn positie met het aangaan van een strategische samenwerking met Kingfisher B.V.
Schuren van 'vreemde' materialen
Moeten douchebakken geschuurd worden?
1800 m2 in 1 dag
SaaS (Sanding as a Service): Nolim (Tilburg) rijplaten worden opgeruwd bij Boere